برگزاری مسابقات فوتبال جام امید در منطقه محروم لوداب / فیلم

به‌گزارش روابط عمومی خیریه بارقه نور همیاری، مسابقات فوتبال جام امید لوداب با حضور ۱۴ تیم در رده سنی نوجوانان در منطقه کم‌برخوردار لوداب برگزار شد.

این مسابقات با حمایت و برنامه‌ریزی خیریه بارقه نور همیاری، همکاری تیم اجرایی مرکز نیکوکاری شهدای گمنام لوداب و اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب با هدف ایجاد انگیزه و نشاط، کشف و حمایت از استعدادهای جوان در مناطق محروم، از هفته دوم آذرماه ۱۴۰۲ طی دو هفته با حضور ۱۴ تیم هشت نفره از 11 منطقه روستایی از جمله روستاهای آبمورد، تل دراز، تهلیان، چین، حیدرآباد، دهنو، ده‌سوخته، عزیزی، گراب، گردنگاه و لوداب در استان کهگیلویه و بویراحمد و حضور جمعاً 6 داور انجام گرفت و موجب شور و نشاط در بسیاری از بخش‌های روستاهای بخش لوداب گردید.

در فینال این مسابقات در روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲، دو تیم متوسطه اول دهنو و امام خمینی چین به مصاف هم رفتند که در یک بازی مهیج، تیم متوسطه اول دهنو پس از تساوی 3 بر 3 در ضربات پنالتی موفق شد تیم مقابل خود را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. همچنین در بازی رده بندی تیم شهید فهمیده تل دراز با نتیجه 5 بر 2 از سد حریف خود تیم شاهین حیدرآباد گذشت و به مقام سوم رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات در روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ با حضور نمایندگان خیریه بارقه نور همیاری و برگزاری جشن قهرمانی، اهدا مدال و جوایز به تیم‌های برتر، آقای گل (احمدرضا پیروز با 11 گل) و بازیکن اخلاق (محمدمهدی چنگیزفر) و همچنین اهدای یادگاری به سایر تیم‌ها برگزار شد.

تماشا کنید:

‌‌

مطلب پیشنهادی:  توزیع بسته‌های یلدایی بین دانش آموزان دیشموکی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما جایی منتشر نخواهد شد:) |