بهره‌برداری از مدرسه بارقه نور دماوند / فیلم

به‌گزارش روابط عمومی خیریه بارقه نور همیاری مدرسه بارقه نور دماوند با مشارکت خیریه بارقه نور همیاری در آماده‌سازی و تجهیز این مدرسه به بهره‌برداری رسید.

ادبستان بارقه نور فعالیت خود را در سال 1392 و در ساختمانی استیجاری آغاز کرد. این مجتمع طی سال‌های فعالیت خود با ایجاد محیط آموزشی امن، شاد و صمیمی، و با بهره‌گیری از نیروی انسانی متعهد، خوش‌اخلاق و متخصص، در جهت پرورش استعداد دانش‌آموزان و ایجاد بستر مناسب برای رشد و شکوفایی کادر آموزشی متعهد و پیوند بهتر اولیا و فرزندان‌شان گام برداشته تا زمینه‌ساز شکل‌گیری شخصیت سالم، فهمیده، مسئول، خلاق و سازنده‌ی دانش‌آموزان در آینده باشد.

در این مرکز دانش‌آموزان تحت آموزش‌هایی مانند قرآن، خوشنویسی، نقاشی، چرتکه، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، ادب‌ورزی، فعالیت‌های ورزشی، قصه‌گویی و هوش مالی قرار می‌گیرند و متناسب با هر فعالیت معلم متخصص خواهند داشت.

در ادبستان بارقه نور آموزش پژوهش‌محور با رویکرد اکتشافی و حل مسأله است. در این مدرسه یادگیری به‌شیوه بازی انجام می‌پذیرد و پایه‌های پیش دبستان، اول و دوم، بیشتر از این روش بهره می‌گیرند.

موسسه خیریه بارقه نور با نظر به پرورش و شکوفایی استعداد جوانان به‌عنوان یکی از اهداف اصلی خود، با اختصاص بودجه 200 میلیون تومان مشارکت در آماده‌سازی و تجهیز مدرسه بارقه نور در دماوند را در دستور کار خود قرار داد و با عنایت پروردگار و همیاری خیرین محترم، این مدرسه در ساختمانی جدید و با امکانات کافی در سال تحصیلی 1401-1402 به بهره‌برداری رسید.

مطلب پیشنهادی:  دیدار مدیر عامل خیریه بارقه از سرفاریاب و لوداب

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما جایی منتشر نخواهد شد:) |