📢 فراخوان کمک به تأمین لوازم ضروری خوابگاه مدرسه منطقه محروم

مدیریت مدرسه دخترانه هاجر در منطقه محروم سرفاریاب به‌علت دوری محل زندگی دانش‌آموزان و هزینه‌های بالای رفت و آمد به مدرسه که عامل ترک تحصیل بسیاری از دانش‌آموزان است، در این مدرسه اقدام به ایجاد یک خوابگاه دانش‌آموزی کرده است.

طی بازدیدی که از این خوابگاه داشتیم و در گفتگو با دانش‌آموزان که بسیاری از آنها دارای انگیزه بالایی برای تحصیل بودند، دریافتیم که این خوابگاه فاقد برخی امکانات اولیه است و ممکن است همین عامل موجب ترک تحصیل آنها شود.

در حال حاضر 48 دانش‌آموز در این خوابگاه حضور دارند که فضای کافی برای ذخیره اقلام خوراکی خود ندارند و نیازمند جاروبرقی برای نظافت و یک دستگاه کامپیوتر برای انجام امور تحصیلی خود هستند. امیدواریم بتوانیم با یاری همیاران و تأمین این اقلام نقشی در ادامه تحصیل و موفقیت این دانش‌آموزان ایفا کنیم.

مشارکت در فراخوان:

اطلاعیه
با توجه به تمرکز فعالیت خیریه در استان کهگیلویه و بویراحمد، این موسسه به‌زودی با نام جدید با تمرکز بیشتر روی این استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد. از این رو، تمامی حساب‌های حقوقی موسسه از جمله درگاه‌های پرداخت به‌زودی غیرفعال می‌شوند. حساب‌های بانکی جدید خیریه برای دریافت وجوه نیکوکاران گرامی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کمک‌های همیاران:

زمان پرداختمبلغ کمک
زمان پرداختمبلغ کمک

مطلب پیشنهادی:  مشارکت خیریه بارقه در جلسه هم‌اندیشی بوت کمپ رایبانو

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما جایی منتشر نخواهد شد:) |